In tempi antichi, u sviluppu di a tavola hà cunnisciutu un prucessu da zero, da u simplice à u cumplessu. Cù u tempu, u bisognu di manighjà è di cucinà l'alimentu hè aumentatu, è l'usu di taglieri hè diventatu più cumunu.
I primi tavulini da taglio eranu forse relativamente simplici è fatti di diversi materiali, cum'è u legnu è a petra. Più tardi, u bambù hè statu gradualmente adupratu per fà tavulini da taglio per via di i so vantaghji, cum'è a leggerezza, a durezza relativa è a bella struttura.
U prucessu di pruduzzione di u tagliere di bambù hè ancu in costante sviluppu è migliurazione. A pruduzzione muderna di tagliere di bambù è di legnu passa di solitu per una seria di tappe di trasfurmazione per migliurà a so qualità è e so prestazioni. Per esempiu, caccià u bambù, taglià a listessa lunghezza di bambù, trasfurmazione di fasci, trattamentu à alta temperatura, ecc.
In paragone cù u tagliere di legnu tradiziunale, u tagliere di bambù hà alcuni vantaghji, cum'è:
1. I taglieri di bambù sò generalmente più economici cà i taglieri di legnu massicciu.
2. A struttura di u tagliere di bambù hè relativamente ligera, più pratica da aduprà, è a superficia hè liscia, micca faciule da lascià residui alimentari, relativamente più igienica.
3. U tagliere di bambù dopu à u trattamentu à alta temperatura è alta pressione, cù resistenza à l'usura, duru, tenacità, forte ùn hè micca faciule da crepà o scoria.
4. U bambù hà un certu effettu inibitoriu nantu à a ripruduzzione batterica.
5. U tagliere di bambù hà a fragranza naturale di u bambù.
6. A terra nantu à u tagliere di bambù ùn serà micca bluccata in u spaziu, hè faciule da pulisce è asciugà à l'aria, è ùn ci serà micca muffa è odore.
Cusì avà sempre più appassionati di cucina amanu sceglie u tagliere di bambù cum'è u principale tagliere in a so cucina da aduprà.
Data di publicazione: 15 d'aostu 2024